dijous, 17 d’octubre del 2013

A LA MANERA DE YAYOI KUSAMA



Yayoi Kusama (1929) és una artista visual japonesa reconeguda mundialment. Al llarg de la seva carrera ha treballat  en una àmplia varietat de mitjans, incloent la pintura, collage, escultura, performance i les instal·lacions. 

Segons diuen, la familia Kusama posseïa un magatzem sencer ple de carbasses durant la Segona Guerra Mundial. En aquell moment, els aliments eran escassos, per això l'artista va desenvolupar una atracció per les carbasses, que les veu com un símbol de fertilitat i creixement.   

Les carbasses són per tant un motiu important en l'obra de Yayoi Kusama.



CARBASSES - Alumnes de 5è




Els alumnes de Cicle Superior han reproduït aquestes carbasses desprès d'haver observat algunes de les seves obres.



kusama, pimpkin







8 comentaris :

  1. Doncs gràcies a vosaltres ja sé més d'art. Les vostres carbasses han quedat molt xules!
    Ptns

    ResponElimina
  2. ooohhh!!! M'encanten espe! Molt bona idea!!
    Han quedat molt xules!!
    Salutacions!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Com canvia el simbolisme de les carabasses en les diferents cultures o persones, oi?
    Aquí es viuen en negatiu (suspensos) i per a la Yayoi Kusama són un símbol de fertilitat i creixement.
    Els dibuixos han quedat molt bonics.
    Bon cap de setmana!
    Carme

    ResponElimina
  4. Aquesta artista em "flipa" bastant. M´encanta com has "aplicat" el seu estil. També m´agrada la MARI HOKKAMEN. Vaig veure alguna obra seva el passat cap de setmana a la fira d´art SWAB . Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també la vaig descobrir a SWAB. Una mica,més hi ens trobem!! Petonets i fins aviat.

      Elimina
  5. Aprofitar les carbasses de tardor per conèixer una mica més d'art em sembla genial! M'agrada molt com els han quedat.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Uauuuuu! quina casualitat !!!
    Jo també he fet una entrada (http://petitmonblogger.blogspot.com.es/2013/10/yayoi-kusama.html) sobre aquesta artista tant particular que he descobert aquest estiu.
    Felicita als artistes per les seves producions, les carbasses han quedat guapíssimes.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. These are GORGEOUS!! I love the contrasting background of geometric lines. Thanks for sharing :)

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...